18
juni
2009
|
00:00
Europe/Amsterdam

Zilveren Effie voor Interpolis

, 18 juni 2009  - 

TILBURG, 18 JUNI 2009 - Zilveren Effie voor Interpolis Interpolis sleepte met de campagne voor de StudentenZorg­verzekering ‘Goed voor je weerstand’ een zilveren Effie in de wacht. De prestigieuze Effies worden jaarlijks uitgereikt en gaan naar reclamecampagnes die uitblinken in effectiviteit. 

Dat de campagne ‘Goed voor je weerstand” effectief was bleek onder andere uit het feit dat 10.000 nieuwe studenten een StudentenZorg­verzekering van Interpolis afsloten. Eerder viel deze campagne ook al in de prijzen en ontving Interpolis er een bronzen Esprix voor. 

Andere bedrijven die met een Effie naar huis gingen waren onder andere Hema, Maandag en Bol.com. De volledige uitslag is hier terug te lezen. Interpolis won voor het laatst in 2005 een Gouden Effie voor de Glashelder campagne. 

.