22
juni
2009
|
00:00
Europe/Amsterdam

Nieuwe druk van CommunicatieMemo over Interpolis

, 22 juni 2009  - 

TILBURG, 22 JUNI 2009 - Uitgeverij Kluwer drukt de CommunicatieMemo over Interpolis bij. Dit boekje voor communicatieprofessionals verscheen in mei dit jaar. De eerste oplage van ruim vijfhonderd memo’s is inmiddels op. 

Successen en tegenslagen 
De communicatieMemo beschrijft de bijdrage van communicatie aan de lange termijnaanpak waarmee Interpolis een succesvolle transformatie heeft gerealiseerd. Vijftien jaar geleden was Interpolis een redelijk onbekende partij in de verzekeringsmarkt. Nu is het een groter speler die de toon zet. Het boekje is geschreven door Saskia Barendse-Schijvens, hoofd interne communicatie bij Interpolis. Zij schetst de successen en tegenslagen bij het internal branding-traject bij Interpolis. 

De klant 
Het verhaal van Interpolis is er één met een glasheldere link tussen ‘binnen’ en ‘buiten’. Hoe zorgt Interpolis ervoor dat de medewerkers de Glashelder-belofte optimaal invullen, met alle verantwoordelijk­heid die daarbij hoort? En wat merkt de klant concreet van al die inspanningen? Het verhaal laat zien dat de merkbelofte als een rode draad door alle producten, diensten en communicatie loopt. Papier en campagnes maken het verschil niet. Dat doen de mensen; zij zorgen voor echt ondersc­heidend vermogen. 

‘Van MedeWerkers naar MedeMerkers, internal branding in de praktijk’ kost 22 euro en is in de boekhandel en op internet verkrijgbaar. Meer informatie op www.communicatie-online.nl

.