31
oktober
2007
|
00:00
Europe/Amsterdam

Media aandacht voor boek met Interpolis case

,  - 

In het hoofdkantoor van Interpolis vond op 30 oktober de officiële presentatie plaats van het boek 'Merk toch hoe sterk’. Het boek, geschreven door Paul Moers, moet een soort standaardwerk worden voor managers. 

Als zij hun werk goed willen doen dan moet het merk en waar dat voor staat, scherp op hun netvlies staan. Interpolis is één van de aansprekende cases die in dit boek zijn uitgewerkt. Onderdeel van de case Interpolis is een interview met Joop Kanen, die gisteren ook het eerste exemplaar in ontvangst mocht nemen.

Behalve vrienden, familie en vakspecialisten van de auteur was ook de media geïnteresseerd. De Telegraaf besteedde uitgebreid aandacht aan het boek. De journalist van het Brabants Dagblad sprak na afloop met Joop Kanen over de positieve aandacht voor het merk Interpolis en wilde ook weten hoe Interpolis omgaat met de media aandacht voor de OpMaat Hypotheek die via de Rabobanken wordt verkocht. 

.