09
december
2014
|
00:00
Europe/Amsterdam

Interpolis ZorgActief nu ook bereikbaar via WhatsApp

Tilburg, 09 december 2014  -  ​Vanaf vandaag kunnen bestaande en nieuwe ZorgActief klanten hun vragen via WhatsApp stellen.


Interpolis vindt het belangrijk aan te sluiten bij de kanalen waar klanten veel gebruik van maken. WhatsApp heeft in Nederland bijna negen miljoen actieve gebruikers en daar speelt Interpolis graag op in. Naast mail en telefonie is het voor veel klanten een belangrijk kanaal geworden. Vooralsnog biedt Interpolis de mogelijkheid alleen aan klanten in de maanden december en januari. Dit zijn maanden waarin klanten veel vragen hebben over hun zorgverzekering. Na deze periode evalueert Interpolis of klanten het daadwerkelijk prettig vinden om geholpen te worden via WhatsApp, en of WhatsApp een structureel klantcontact kanaal wordt.

Hoe werkt het precies?

1. Voeg het telefoonnummer 06 22 27 16 29 toe aan uw contacten
2. Open Whatsapp en zoek het nummer via ‘contacten’ op
3. U kunt nu gelijk beginnen met Whatsappen!

Vragen? Neem contact op met Milou Slots