27
mei
2011
|
00:00
Europe/Amsterdam

Interpolis wint belangrijkste reclameprijzen SAN

, 27 mei 2011  - 

Tilburg, 27 mei 2011 - Maar liefst twee 'Accenten' sleepte Interpolis gisterenavond in de wacht op het jaarlijkse prijzenfestijn van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN). Voor de langlopende kwalitatieve reclamevoering kreeg Interpolis een Groot Accent en de Consistent Accent 2010.

De prijzen werden uitgereikt in Studio 21 in het Mediapark in Hilversum. De Groot Accent Adverteerder van het Jaar was voor Bavaria vanwege de succesvolle nieuwe uitstraling van het merk en uiteraard ook de knappe WK Jurk-actie.

De jury was samengesteld uit vertegenwoordigers van de SAN, de Bond van Adverteerders (BVA), vakblad Adformatie en enkele externe deskundigen. In totaal werden 36 Accenten uitgereikt. (deze link opent in een nieuw venster)Meer informatie op de SAN-site vrijdag.

 

.