01
oktober
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

Interpolis start campagne ZekerVanJeZaak

,  - 

Juist in deze onzekere tijd wil Interpolis ondernemers laten weten dat verzekeren anders kan. Deze week start een radio - en online campagne om de bekendheid van Interpolis ZekerVanJeZaak® te vergroten en om ondernemers te laten weten dat deze pakketverzekering verkrijgbaar is bij de Rabobank.
 

Verzekeren kan anders

Ondernemen betekent kansen pakken, veranderen, nevenactiviteiten ontplooien en groeien. Daardoor veranderen bedrijfsrisico’s regelmatig. Arné van den Boom, directeur Interpolis: “ZekerVanJeZaak verandert met het bedrijf mee, waardoor de ondernemer altijd passend is verzekerd. We laten zien dat we ondernemers begrijpen door precies die zaken te verzekeren die voor de ondernemer belangrijk zijn. Zoals het direct meeverzekeren van nevenactiviteiten of de garantie tegen onderverzekering van bijvoorbeeld een groeiende voorraad. Andere bijzondere kenmerken van ZekerVanJeZaak zijn: volledig 24/7 online te onderhouden/beheren, geen papierwinkel, dagelijks opzegbaar en de ondernemer hoeft slechts één keer per jaar zijn gegevens te actualiseren. Kortom, de meest uitgebreide verzekering in de markt.
 

Verkrijgbaar bij de Rabobank

In de campagne ligt de nadruk op eenvoud, gemak en glashelder. Nieuw is dat Interpolis duidelijk maakt dat ZekerVanJeZaak verkrijgbaar is via de Rabobank. Naast de commercials op radio en de online bannering, gaat Interpolis in gesprek met ondernemers via LinkedIn. Begin volgende jaar krijgt de campagne ZekerVanJeZaak een vervolg. De focus ligt dan op risico-inzicht en preventie.
 
 
.