19
november
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Interpolis op de buis met Pleh!

Tilburg, 19 november 2012  - 

TILBURG, 19 NOVEMBER 2012 - Als onderdeel van de zorgcampagne die dit najaar van start ging, verschijnt Interpolis nu ook op televisie. In de commercial Pleh! zegt Interpolis: Je kunt je tegen álles verzekeren. Je kunt ook nagaan wat je écht nodig hebt. Ook op het gebied van zorg. Want: álles verzekeren is geen oplossing.
 

Campagne Zorg­verzekering

De campagne startte met de bewustwording van kosten van medische behandeling. Deze inzichten helpen mensen te kiezen of ze willen verzekeren of sparen. Bijvoorbeeld wat kost een bril? Hoe vaak moet die worden vervangen en loont het echt om daarvoor een aanvullende verzekering te nemen die slechts een deel van de kosten vergoedt? Interpolis geeft uitleg onder de noemer ‘Hoe zit dat?’.
 

In gesprek

Ook gaat Interpolis met mensen in gesprek om de zorg­verzekeringen helder te maken. In de afsluiter van de commercial Pleh! verwijst de verzekeraar naar Facebook[19]  waar men kan meepraten over ‘alles verzekeren is geen oplossing’. Later dit jaar wordt de commercial afgesloten met een verwijzing naar de nieuwe aanvullende zorg­verzekering: de Interpolis ZorgActief ZonderMeer®. Deze aanvullende verzekering dekt uitsluitend de medische kosten die onvoorspelbaar en niet (of moeilijk) zelf te dragen zijn.
 

Radio

Naast de televisiecommercial, is Interpolis ook te horen op de radio. Vanaf 26 november worden er drie radiocommercials uitgezonden waarin de visie van Interpolis op zorg­verzekeringen centraal staan. De campagne loopt tot eind dit jaar.
 
.