02
juni
2017
|
22:16
Europe/Amsterdam

Interpolis AutoModus campagne wint San award

De Interpolis AutoModus campagne won donderdag 1 juni  de SAN Accent 2016 in de categorie Dienstverlening Financieel. De SAN Accent is de communicatie vakprijs van, voor en door Adverteerders.

Tijdens een feestelijke uitreiking nam het AutoModus team namens Interpolis de prijs in ontvangst. De jury noemde de campagne doordacht en origineel. Bovendien prezen ze het feit dat AutoModus onderdeel is van een meerjarige ambitie van Interpolis om de veiligheid in het verkeer te vergroten. Chantal Vergouw, directievoorzitter Interpolis, is trots op dit mooie resultaat. 'In de commodity markt van verzekeringen willen we onderscheidend zijn, voor onze partner Rabobank én voor onze klanten. Juist daarom ben ik er ontzettend trots op dat de AutoModus campagne is opgevallen door originaliteit en creativiteit. De SAN accent bewijst dat we onze visie op verzekeren ontzettend goed naar buiten hebben gebracht!'

Succesvolle campagne

De AutoModus campagne was succesvol. Meer dan 40.000 Nederlanders zijn in AutoModus gegaan door de AutoModus app te downloaden. Samen hebben ze al bijna 3,5 miljoen mobielvrije kilometers gereden. De gezamenlijke campagne van Interpolis en Rabobank zorgde voor 20% meer verkoop van autoverzekeringen in 2016. En heeft bijgedragen aan een top 3 positie op merkvoorkeur en merkoverweging.

Interpolis gaat door met AutoModus

Mobielvrij rijden is nog altijd een maatschappelijk relevant onderwerp. Interpolis zet de beweging verder voort die met de campagne in gang is gezet. Vanaf de zomer brengen we Nederland verder in AutoModus. 

Onze ambitie met SlimOpWeg

De AutoModus app is één van de oplossingen van het SlimOpWeg autoprogramma. Ons SlimOpWeg autoprogramma heeft als ambitie in 3 jaar tijd de schade terug te dringen met 25% voor veiliger verkeer. Minder verkeersongevallen betekent meer veiligheid op de weg en minder schade voor ons. Minder schade voor ons betekent een lagere verzekeringspremie voor onze klanten.