22
januari
2010
|
00:00
Europe/Amsterdam

Hoge waardering van klanten voor Rabobank en Interpolis

,  - 

TILBURG, 22 JANUARI 2010 - Rabobank en Interpolis staan beiden in de top tien van de Dutch Customer Performance Index. Deze index geeft de klantprestaties weer van tachtig grote dienstverleners in Nederland. Rabobank staat op de vijfde plaats en Interpolis op achtste. De beste klantperformer in Nederland is Ikea.

Rob Coolen, directeur Markt & Distributie Interpolis is blij met het resultaat: "Een mooie prestatie om in dit gezelschap van andere goed presterende bedrijven, zo hoog te eindigen. Daar zijn we trots op!” In het najaar van 2009 beoordeelden 4.000 klanten de bedrijven waar zij zelf klant van zijn. Op deze wijze zijn klanttevreden­heid, klantprestatie, merkwaarde, loyaliteit en klantbestedingen geïndexeerd. De index is ontwikkeld door de Rijksuniversiteit van Groningen, MIcompagny en Metrixlab.

.