03
december
2010
|
00:00
Europe/Amsterdam

Genomineerd voor een Gouden Loeki

,  - 

Tilburg, 3 december 2010 - Sinds augustus 2010 richt Interpolis zich op het voorkomen van schades. Want, zo geloven wij, verzekeren is niet de enige oplossing om met risico's om te gaan. Denk aan alle organisatorische rompslomp en emotionele schade. Met preventie kun je overlast eenvoudig voorkomen en beperken. Daarom biedt Interpolis sinds kort de online preventiewinkel, met daarin handige producten en diensten. En daar willen we met onze preventiecampagne Nederland bewust van maken.

Dat de campagne hoge ogen gooit, blijkt uit de eerste onderzoeksresultaten. Consumenten waarderen het dat een verzekeraar zich hard maakt voor het voorkomen van ellende, in plaats van het verkopen van polissen. En ze geven aan zich bewuster te zijn van de maatregelen die zij zelf kunnen ondernemen om schades te voorkomen. Een mooi resultaat!

Wat ook een mooi resultaat is, is dat diezelfde consumenten een Interpolis-commercial hebben genomineerd voor een Gouden Loeki! Het gaat om de TV-commercial waarbij bewakers lachend toekijken hoe een inbreker probeert binnen te dringen in een bedrijf. Ook daaruit blijkt dat onze boodschap op sympathie kan rekenen. Kent u ‘m nog niet? Bekijk de commercial dan hier. En als u er toch bent, stemt u dan ook meteen even? (deze link opent in een nieuw venster)www.stergoudenloeki.nl

Stemmen kan van 3 december tot en met 17 december. Alvast bedankt!

 

Genomineerde commercial

 
 
.