01
oktober
2010
|
00:00
Europe/Amsterdam

Commercial Interpolis genomineerd voor Gouden Loekie

,  - 

Tilburg, 1 oktober 2010 - Eind augustus werd de preventiecommercial waarin de bewakers centraal staan, voor het eerst uitgezonden op televisie. En nu dingt deze commercial al mee naar een Gouden Loeki! Op www.goudenloekie.nl worden tweemaandelijks drie commercials gekozen die meegaan naar de grote finale. Interpolis kan in die grote finale terechtkomen als er voldoende op wordt gestemd. Benieuwd naar de andere kanshebbers? Of (deze link opent in een nieuw venster)een stem uitbrengen? Dat kan hier tot 5 oktober.

 

Campagne

In augustus 2010 startte Interpolis een campagne met als hoofdonderwerp ‘preventie’. Want volgens Interpolis is verzekeren niet de enige oplossing om met risico’s om te gaan; preventie is een gemakkelijke en eenvoudige manier om schade te voorkomen en beperken. Met preventie kunnen consumenten het heft in eigen handen nemen én ellende zelf voorkomen.

 

Preventie

Preventie bestaat uit het nemen van praktische maatregelen om veel voorkomende risico’s te beperken en schade te voorkomen, dan wel verkleinen. Het gaat bijvoorbeeld om regelmatig schoonmaken van de dakgoot om lekkage te voorkomen. Maar ook om installatie van een rookmelder, waarmee brand niet kan worden voorkomen, maar de schade wel beperkt kan blijven door vroege detectie.

 
.